Welcome to DaniaGaming

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Bøtker

Nyt Projekt Fra Dania!

77 posts in this topic

DaniaGaming

Hej alle!
Vi har i staff teamet besluttet os for at der skulle til at ske noget nyt.
Som nogen af jer allerede har set på hvis stream, så åbner DaniaGaming for en ny server!
Den nye server kommer til at køre på et map som i helt sikkert aldrig har spillet RP på før, og det skal i glæde jer til!
Vi er pt igang med at custom builder mappet! Det vil sige vi fjerne bygninger, træer, sten og alt det andet som tidligere har været på mappet, og udbytter det custom bygninger.

Her vil der være en mix af bygninger som nogen måske har set før, men også nogle bygninger som vi er helt sikre på i ikke har set før.
Vi sigter efter at gøre serveren 100% Dansk! Det vil sige Politi og Medics begge kommer til at få helt spritnye danske uniformer, og det gælder selvfølgelig også for deres biler!

Vi vil komme til at havde en dansk Kystvagt til at patruljere havet, og meget mere.
Vi arbejder stadig på hvilke features vi skal havde ind på serveren, men her er et lille breakdown til hvad i kan forvente.
Det vil blive en whitelist server da RP er første prioriteten på denne server. Hvad det helt præcist vil betyde for reglerne omkring RP vil der kommer mere om senere.
Reglerne omkring Whitelisting er ikke blevet diskuteret, men det vil foregå på den måde at du skal lave en ansøgning hvor du skal besvare på nogle RP Relaterede spørgsmål. 
Spiller styret økonomi! Brug de items som du gather til at crafte våben, tøj, backpacks eller sælg dine ting til andre spillere!
Spil som Mafia og styr flowet af drugs i byen!
Vi har en masse andre features på tegnebordet som vi vil snakke om senere! Her er et par billedere som nogle små teasers!

OBS! Det skal lige siges, denne server har ikke noget med Lakeside serveren at gøre hvilket vil sige Lakeside vil altså stadigvæk være oppe selvom denne server bliver launchet

bil1.jpgbil2.jpgbil3.jpgbrand.jpgKyst2.jpgKyst1.jpgKyst.jpgfalck.jpgkyst3.jpgkyst4.jpgPoliti.jpgPoliti1.jpgPOliti2.jpg

Vi glæder os til at vise jer mere!
Mvh Dania Staff!

23 people like this

Wow! eneste jeg har at sige er bare wow!

Good work man! keep the good work up!

Ser godt ud... Meeeeen....

Kommer medics til at miste deres rank/status?

Hvad med den gamle server?
Bliver ALT resat??

Hvad hvis man har købt gang vest osv?

Det skal lige siges at denne server har intet med Lakeside at gøre!!!
Lakesiden vil i den grad forblive oppe!
Til spørgsmålet om gang vests osv, det er ikke noget vi har snakket om, men det vil nok ikke være et så stort problem og er sikker på vi finder ud af noget.

6 minutes ago, Bøtker said:

Det skal lige siges at denne server har intet med Lakeside at gøre!!!
Lakesiden vil i den grad forblive oppe!
Til spørgsmålet om gang vests osv, det er ikke noget vi har snakket om, men det vil nok ikke være et så stort problem og er sikker på vi finder ud af noget.

Okay fedt tak, elsker lakeside :P

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at se ud når serveren engang er færdig 

Bliver fps'en bedre på den server end den er på Lakeside når man for eksempel er inde i byen

4 hours ago, Charlie Einfeldt said:

Og her er mine forslag til mafiaen

arma3 2016-10-06 13-14-14-649.jpgarma3 2016-10-06 13-15-25-869.jpg

arma3 2016-10-06 13-13-24-167.jpg

:O!!!!! håber jeg vi får xD <3

1 person likes this

Eftersom vi selv bygger byerne burde det betyde i en del bedre FPS forhåbentlig

3 people like this

1 hour ago, Jeremy Lamors said:

:O!!!!! håber jeg vi får xD <3

Det kunne være fedt! Vi må se hvad der sker, Intet er 100% endnu med det jeg har lavede. Det skal siges der er tjek points til alle bygninger
- Også har jeg nogen ideer så som båd spawn osv.

2 people like this

7 minutes ago, Chris said:

HAr i nogen idé om hvornår serveren er oppe???

Nej, vi har ikke tænkt os at udtale os om hvornår serveren er oppe før vi kommer nærmere på et færdigt resultat

19 hours ago, Charlie Einfeldt said:

Det kunne være fedt! Vi må se hvad der sker, Intet er 100% endnu med det jeg har lavede. Det skal siges der er tjek points til alle bygninger
- Også har jeg nogen ideer så som båd spawn osv.

Seriøst! det ser fucking fedt ud!