Welcome to DaniaGaming

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Bøtker

Nyt Projekt Fra Dania!

77 posts in this topic

Det skal lige siges at vi vi laver ikke selv Terrainet (altså mappet), men vi bygger det fra bunden.

5 hours ago, Emil Hytting said:

Hvad hedder mappet??? <3 3 

Mappet har ikke sådan et navn.

On 8/10/2016 at 10:11 AM, Jørgen "Dunk" Schmidt said:

Ser fandme godt ud! Glæder mig som en lille dreng!

Jeg er en lille dreng ;-)

I har vel selv lavet bygningerne og har ikke taget dem fra en server ved navn No pixel 

2 people like this

4 hours ago, Abdi Hansen said:

I har vel selv lavet bygningerne og har ikke taget dem fra en server ved navn No pixel 

Ingen bygninger fra de billeder er fra Nopixel, hvilket du selv vil vide hvis du har været inde på den, udover det har vi source code til bygningerne

1 person likes this

Jeg har også nogle spørgsmål til serveren, og de lyder følgene.

Kommer der whitelist?

Aldersgrænsen på at komme ind på serveren?

Bliver aldersgrænsen lavet om på Politi Og Medic?

Kan man få sin egen Gang borg? :)

1 hour ago, Tom Dickson said:

Jeg har også nogle spørgsmål til serveren, og de lyder følgene.

Kommer der whitelist?

Aldersgrænsen på at komme ind på serveren?

Bliver aldersgrænsen lavet om på Politi Og Medic?

Kan man få sin egen Gang borg? :)

Sådanne ting er der slet ikke talt om. Det er stadig i early progress.

Men af hvad jeg forstår, så bliver det whitelist. 

1 person likes this

3 hours ago, Oliver Svensson said:

@Charlie Einfeldt De bygninger der er fede!! men hvis murene kunne være højere ville det være nice!

Synes hellere ikke de skal være for OP de steder. derfor er der ikke høje murer hele vejen rundt. Der er høje murer der hvor der er gates.
Derfor jeg har sagt tårne så man kan holde øje. At trænge ind på områdede synes jeg selv er svært fordi man kan have folk rigtig mange steder.

49 minutes ago, Charlie Einfeldt said:

Synes hellere ikke de skal være for OP de steder. derfor er der ikke høje murer hele vejen rundt. Der er høje murer der hvor der er gates.
Derfor jeg har sagt tårne så man kan holde øje. At trænge ind på områdede synes jeg selv er svært fordi man kan have folk rigtig mange steder.

Ja okay, men de er fede!

Rip hvis der kommer aldersbegrænsning, så bliver det ligesom taviana hvor man skal have en babysitter som er 18+ medmindre man er over 18... (latterligt, minder sku for meget om santosrp fra garrys mod)

51 minutes ago, Alex Newman said:

Rip hvis der kommer aldersbegrænsning, så bliver det ligesom taviana hvor man skal have en babysitter som er 18+ medmindre man er over 18... (latterligt, minder sku for meget om santosrp fra garrys mod)

Der er ikke snakket om noget aldersbegrænsing eller andet endnu det med taviana er jo også langt mere hardcore RP hvor du rent faktisk lever din character 

1 hour ago, Alex Newman said:

Alt det med alders begræsning osv osv. Har der slet ikke været snakke om endnu.

Men vi har en ide om hvem vi lukker ind på den nye server da vi har kørt 2 lake side server. Og vi kan se hvor mange points folk har haft igennem tiderne på Dania-gaming som kan spille ind

1 hour ago, Charlie Einfeldt said:

Alt det med alders begræsning osv osv. Har der slet ikke været snakke om endnu.

Men vi har en ide om hvem vi lukker ind på den nye server da vi har kørt 2 lake side server. Og vi kan se hvor mange points folk har haft igennem tiderne på Dania-gaming som kan spille ind

Yeah håber bare ikke det bliver noget babysitter pis som taviana 3: Og sure det er hardcore rp, men ikke så sjovt hvis kun 3 personer spiller pga de ikke gider babysittes? (Taler om taviana nu)

Super fedt, det ser virkelig lækkert ud! 

Kommer bilerne og uniformerne over på lakeside eller forbliver de som de er nu? :)