Welcome to DaniaGaming

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Bøtker

Nyt Projekt Fra Dania!

77 posts in this topic

Laver i helt selv mappet og modsne fra bunden eller er det noget i har fåndet og laver lidt om i?

Edited by Phillip White

Mappede er fundet også har vi lavede en del af byerne om. Så der kommer en hovedby som Kavala marked og lake side garage

Vi håber også på at kunne give et bredt udvalg af nye biler :) 

Jeg tænker også lidt på Hvordan man kan joine jeg er snart 14 og da jeg var ca 13 og et halvt så Skulle jeg skrive ca 600 Ord til arma Dillo Lakeside 

Kan man få samme muligeheder her ??

Alt det med krav om at join serveren har vi ikke snakket om endnu.

Men Det skal der nok komme mere om når vi kommer tættere på serveren er klar parat til start og spille på

//Charlie Einfeldt

21 hours ago, Oliver Knudsen said:

Super fedt!

Men hvad med ens penge osv..?

Det bliver en helt ny server. 

25 minutes ago, Michael Svendsen said:

Baer en idé:

Det kunne være rart, med lidt flere aktiviteter i fængslet, ihvertfald i forhold til Lakeside :)

Nu er det med fængslet noget som har været på tale i lang tid. Og der er mulighed for at rp deroppe, men det er op til betjentene selv om de vil gøre det eller ej. Jeg ved af egen erfaring at rpet oppe i fængslet er lig med nul. Til tider kan man blive mentalt træt af at være der oppe, fordi det er ikke andet end skrigeri og fuck pulle, jeg pløkker jer. bla bla. Hvis nu de civile gjorde det sjovere, tror jeg også at der vil komme mere rp deroppe. Men som tingene er lige nu. Så vil ikke særlig mange betjente være der oppe. 

On 14/12/2016 at 0:57 PM, Dennis Lamors said:

Nu er det med fængslet noget som har været på tale i lang tid. Og der er mulighed for at rp deroppe, men det er op til betjentene selv om de vil gøre det eller ej. Jeg ved af egen erfaring at rpet oppe i fængslet er lig med nul. Til tider kan man blive mentalt træt af at være der oppe, fordi det er ikke andet end skrigeri og fuck pulle, jeg pløkker jer. bla bla. Hvis nu de civile gjorde det sjovere, tror jeg også at der vil komme mere rp deroppe. Men som tingene er lige nu. Så vil ikke særlig mange betjente være der oppe. 

Forstår dig godt, men tænkte mere sådan, ligesom NoPixel eller en anden (kan ikke huske hvilken) system hvor man kan grave, og så på den måde få nedsat straf for at lave noget ;) 

Utroligt at en server i Danmark starter med at kører Metropolis, også starter alle andre også.

Sagde I ikke at I var ved at lave noget custom? Der er ikke meget custom over noget mange andre allerede har ?

@John Bare fordi at mappet ikke er "custom" så betyder det ikke at alle vores features ikke er?
Måske du kunne tage et kig under dem

Metropolis er et sindsygt godt lavet map og vi er taknemelige for det samarbejde vi har haft kørende med PoPlife for at kunne få det her til at virke. Hvad du så syntes om det er din egen holdning.

Vi vidste jo ikke hvad de andre communitys havde af projekter. 
Med jo vi laver en masse custom som de andre ikke har. 

Mappet er da ikke custom? Det er jo bare metropolis? Og hvis det er poplife's nyeste version, så tvivler jeg på I har source, da den ik bliver givet ud til nogen though. 

Havde lidt forventet et nyt map som ingen andre havde :(

Mener bare der var snak om at custom builde mappet - Måske jeg har misforstået noget.

Håber I har clearet med Max om at bruge hans bygninger, ved han har sendt en regning afsted til Tortuga fordi de ik har købt dem xD 

@John Okay på den måde.
Det er korrekt at vores første idé var at lave et custom map, men pga. den enorme tid sådan noget tager og muligheden opstod for at kunne samarbejde med PoPlife valgte vi at gøre det i stedet. Derfor kan det jo sagtens ske at der i fremtiden bliver tale om et custom map, hvem ved? ;)

Angående det andet så har vi tjek på det hele og det behøver i slet ikke bekymre jer over ;)